قصه هایی به رنگ دل

رنج دوری/لانـــگ دیستنس

شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۰۶ ب.ظ

باهم چیپس و ماست موسیر میخوردیم و فرندز میدیدیم 

هندونه رو ظهر قبل خواب میبرید میذاشت توی یخچال 

میرفت میشیت پشت میزش درس میخوند و من میخوابیدم ،وقتی بیدار میشدم میدیدم توییت زده حیف که نمیتونم تصویری که جلومه روتوییت کنم خودتون یه چیز فوق العاده رویایی تصور کنید :) توییتشو میخوندم و از تصورش در حالیکه وقتی خواب بودم داشته نگاممیکرده قند توی دلم آب میشد :))

از خواب که بیدار میشدم میدیدم چایی گذاشته ،یه تیکه چوب دارچین هم توش ریخته 

توی ماگ هامون چایی میریختم و بعدش میرفتیم سراغ هندونه ای که حالا خنک شده :) 

هاردشو وصل میکردم به لپتاب و ازش میپرسیدم چی ببینیم امروز؟ 

یه وقتایی هم وسط فیلم پاز میدادیم و حرف میزدیم ،اغلب من داشتم تعریف و گلایه میکردم از این و اون 

ولی از همه چی حرف میزدیم ،از خودمون ،احساسمون ،دوست هامون ،آینده مون 

بعد سرمو بغل میکرد لپمو میبوسید و من خودمو جا میکردم توی بغلش و محکم فشارش میدادم و حدس میزنم هرجفتمون داشتیم فکرمیکردیم شامو چیکار کنیم ! 

یه وقتایی از در میومد تو با یه کیسه خرید و میگفت شب میخوام واست فلان چیز رو درست کنم ،خریدارو از دستش میگرفتم و ازشمیپرسیدم چایی بریزم برات ؟ 

یه وقت هایی بهش مسیج میدادم که داری میای فلان چیز هارو بخر که شام میخوام برات کباب تابه ای درست کنم :) 

آخرین غذایی که قبل اینکه برگردم براش پختم پلو با مرغ بود که بنظرم خوشمزه ترینشون هم بود .ولی غذاهایی که اون درست میکردهمشون مزه ی بهشت میدادن ،یه وقتایی ازش میپرسیدم لعنتی اخه مگه چیکار میکنی که یه املت ساده ت انقدر خوشمزه میشه؟ 

یبار که ازش پرسیده بودم چرا هر رنگ و هرلباسی انقدر بهت میاد جواب داده بود بنظرم خیلی قبل تر با حرفام و زبونم یه تاثیراتی رو مغزشما گذاشتم که الان اینطوری فکر میکنی :) 

یه وقت هایی هم بود که سرمون خلوت تر بود،زمستون بود و فصل فصل مورد علاقه ی ما ،صبح هارو تا یازده میخوابیدیم البته که ناگفتهنمونه من از نه بیدار میشدم و خودمو تو بغلش جا میدادم تا دوساعت اخر قبل بیدار شدنو باهم خوابیده باشیم :)))) 

راستش یه شبایی رو میخوابیدم به این امید که آفتاب که زد وسط خواب چشممو باز کنم کنار خودم ببینمش و توی دلم همه ی قربونصدقه های جهانو نثارش کنم و برم تو بغلش تا باهم بخوابیم 

یه شب هم که خواب بد دیده بودم از پشت چسبیدم بهش ....دیدم هنوزم میترسم ،بیدارش کردم و بهش گفتم من میترسم ،روشو به من کرد ومنو کشید توی بغلش ،سرمو بوسید و بعد آروم خوابیدیم. 

یه شبی رو یادم میاد که ساعتای ۸ اینطورا از پیک نیک برگشتیم ،وقتی رسیدیم خونه خورشید از آسمون رفته بود ولی خونه هنوز روشنبود،دوتایی رفتیم توی حموم و وقتی برگشتیم دوتایی روی کاناپه ی بزرگ خونه لش کردیم و انقدر لب هاشو محکم و بی وقفه بوسیدم کهآخر مریضی رو ازم گرفت :( تصمیم گرفتیم برق های خونه رو روشن نکنیم ،بهم گفت خوشم میان ازت شبیه خودمی نور کم دوسداریتصمیم گرفتیم فیلم نبینیم توی نور کم هود آشپزخونه شام خوردیم ،الویه و نون پنیر و چایی شیرین ،تصمیم گرفتیم شب رو زودتر بخوابیمو همه ی تصمیمای دوتاییمون قشنگ ترین بودن:) 

اغراق نمیکنم اگر بگم دلم میخواست همون شب وقتی ساعت ۱۱:۳۰ دوتایی رفتیم توی رختخواب دستشو از پشت انداخت رومو منو کشیدتوی بغلش و تا صبح تو همون حالت خوابیدیم زندگیم تموم بشه و از خوشی بی نهایتی که قلبمو پر کرده بود بمیرم :))) 

شب دیگه ای رو یادم میاد که نیمه لخت روی کاناپه دراز کشیده بودیم و midnight in Paris میدیدیم و راستش فیلم هایی که باهاشمیبینم تبدیل به قشنگ ترین فیلم های ساخته شده ی سینمای جهان میشن :) 

وسطای فیلم که رفت چایی بریزه حرفمون گرم گرفت و انقدر حرف زدیم و زدیم و زدیم که یادمون رفت فیلمو نصفه کاره رها کردیم....

یا وقتایی که دوتایی دوش میگرفتیم و حاضر میشدیم و میرفتیم بیرون ،اون شهر کوچیک با ما آشنا بود 

یا میرفتیم پاتوق کارامل ماکیاتو میخوردیم و لاته 

یا میرفتیم جیگر دنبه میخوردیم و آخرش از احساس رضایت بسیارمون میگفتیم :) یا میرفتیم پیتزا و سزار میخوردیم 

یه وقتایی میرفتیم هیراد نون میخریدیم که برگردیم خونه و دوتایی شام درست کنیم 

وقتایی که میرفتیم هیراد قهوه و کیک میخوردیم رو خیلی دوس داشتم مبل هاش راحت بود و میتونستم یکمی تو بغلش لم بدم وقتی داره برامحرفای فلسفی و قشنگ میزنه 

بعد از اینکه غذا خوردیم ازم میپرسید که برگردیم خونه یا دور بزنیم؟ یه وقتایی میگفتم یکم دیگه اهنگ گوش بدیم یه چشم میگفت و اونشهر کوچیک رو باهم دور میزدیم و با اهنگ ها میخوندیم :)) 

حتی یادم میاد یه شبی رو که بارون میومد ،وقتی زدیم بیرون هنوز شدید نشده بود ،اما درست لحظه ای که بارون تو شدیدترین حالتش بودماشینو پارک کرد و دوتایی قدم زدیم تا پاتوق و از آینده و رویاهامون حرف زدیم،قهوه خوردیم و خیس شدیم من خوشبخت بودم :)

خیلی خیلی خوشبخت :؛)))

حالا همه بهم میگن صبور باش:) 

تاب بیار این دوریو 

بهم بگو قلب بیچاره م چجوری تاب بیاره؟ وقتی از اون همه قشنگی جدا شده؟ 

وقتی آرامشش سیصد کیلومتر اونورتره :)

  • بانوی قصه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">