قصه هایی به رنگ دل

حقیقت چیه؟

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۴ ق.ظ

حقیقتش اینه که گاهی دلم میخواد یه قفل محکم بزنم به عقلم و افسار زندگیمو بسپرم دست دلم! 

قفل محکم به عقل زدن یعنی دفن کردن چیزی که به من خصلت انسان بودن داده زیر یه عالم شهوت و غریزه ی حیوانی!

حقیقت اینه که...این حرف ها چیزی رو عوض نمیکنه!من اینجا بین دنیای آدم ها گیر کردم! قلمم بالاتر نمیره چون دلم رها نیست:)

توی دلم گفتم "چه ایهام قشنگی داره جمله هایی که اسمت توشه"


  • بانوی قصه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">